середа, 13 січня 2021 р.

 Використання живих мнемотаблиць під час вивчення віршів з дітьми із ЗПР

Актуальність вивчення віршів завжди гостро стояла в системі дошкільної освіти. Як показує практика, традиційне вивчення віршів з дітьми із ЗПР, що ґрунтується на механічному запам`ятовуванні, викликає негативні реакції та психоемоційне перенавантаження у дітей. Тому в своїй роботі  я використовую вивчення віршів за допомогою асоціативних та анімаційних малюнків, виконаних у програмі PowerPointЦей алгоритм розробили спеціалісти Школи ейдотехніки.

Живі мнемотаблиці – це своєрідний зоровий план, що допомагає дітям послідовно розповідати вірш, зберігаючи лексико-граматичне наповнення. Використання живих, анімаційних мнемотаблиць при вивченні напам’ять невеликих віршів полегшує і прискорює процес запам’ятовування і засвоєння текстів, формує прийоми роботи з пам’яттю. Асоціативними позначеннями  кодується кожен рядок вірша. При такій діяльності працюють не лише слухові, а й зорові аналізатори.

«Годівнички!» А.Камінчук

Я ладнаю годівнички

Для горобчика й синички,

Для малого снігурця

Крихт насиплю і пшонця.

Прилітайте друзі милі,

Не лякайтесь заметілі.

«Кленові листки» І.Блажкевич

Осінь, осінь… Лист жовтіє.

З неба часом дощик сіє.

Червонясте,золотисте

Опадає з кленів листя.

Діти ті листки збирають,

У книжки їх закладають.

Наче човники, рікою

Їх пускають за водою.

З них плетуть вінки барвисті –

Червонясті, золотисті.


Немає коментарів:

Дописати коментар

  14 ЖОВТНЯ  УКРАЇНЦІ СВЯТКУЮТЬ ОДРАЗУ ТРИ СВЯТА. ПЕРШЕ- СВЯТО ПОКРОВИ БОЖОЇ МАТЕРІ, ДРУГЕ - ДЕНЬ УКРАЇНСЬКОГО КОЗАЦТВА, ТРЕТЄ-  ДЕНЬ ЗАХИСН...