Особливості роботи в класних колективах з дітьми з ООП
3 грудня відзначається Всесвітній день людей з інвалідністю та людей з особливими освітніми потребами. В нашому закладі був проведений тижневик "Рівний - рівному". Педагоги, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами обмінювалися досвідом, формами та методами роботи. Пропоную ознайомитися з особливостями освітнього процесу в нашому класі.
Навчальний процес: впровадження навчальних стратегій, спільне обговорення результатів роботи класу, разом можна з’ясувати на які результати ми очікуємо і чого нам вдалося досягти, більш детально розглядаємо елементи уроків і виявляємо моменти на які потрібно звернути увагу. Використовуючи різні методи ( словесні, наочні, практичні, ігрові), форми (робота в групах, робота за індивідуальними інструкціями, самостійна робота учня, робота в парах) роботи з дітьми з особливими освітніми потребами: Також використовую такі прийоми
v Предметно-наочний та практичний харатер навчання;
v Опора на більш розвинені здібності дитини і подолання
загальної недостатності її інтелектуальної сфери;
v Спеціальна організація навчальної діяльності учнів,
зокрема розвиток стимулів до навчання та пізнавальних інтересів.
v Мовленнєвий контакт з дітьми в умовах безпосереднього
спілкування, що забезпечується інклюзивним середовищем.
Необхідно враховувати сильні і слабкі сторони учнів під час організації інклюзивної форми навчання.
Створення сприятливих умов в класі для дітей з інклюзивною формою навчання:
Дисципліна:
простими словами пояснюємо дитячому колективу, що ми всі різні і в цьому наша перевага. Просимо допомоги у дітей діяти однаково і спокійно ставитися до проявів незрозумілої поведінки, якщо така є у дітей з особливими освітніми потребами.
Від спільних координованих дій вчителя і асистента в процесі роботи в інклюзивному класі виграють не тільки діти з особливими освітніми потребами, а й усі учні класу;
Сприяти успішній адаптації в соціумі: В рамках акції " Читай разом з нами " залучаємо всіх учнів до активної взаємодії.
Немає коментарів:
Дописати коментар